Mijn kernwaarden

Mijn belangrijkste kernwaarden zijn eerlijkheid, betrouwbaarheid, onafhankelijkheid, veiligheid en integriteit. Vanuit deze kernwaarden leef én werk ik. In de samenwerking met opdrachtgevers, medewerkers en partners staan deze kernwaarden centraal.

Mijn achtergrond

Na de Hogere Hotelschool ben ik aan de slag gegaan bij Randstad. Daar heb ik diverse functies bekleed, waarbij de rode draad altijd is geweest: kwaliteit, coachen, analyseren en adviseren, (project)management en innovatie.

In mijn functie als business consultant had ik klanten als Philips en Scania in mijn portefeuille. Hier ben ik besmet met het Lean-virus en heb daardoor mijn black belt  certificaat gehaald voor Lean Six Sigma voor de dienstverlening.

Na lean six sigma succesvol te hebben toegepast in de industrie en zakelijke dienstverlening (optimale inzet factor arbeid), wilde ik graag ervaren of deze filosofie ook werkt in de zorg. De afgelopen twee jaar ben ik als lean consultant werkzaam geweest in de zorg, waarbij het mooi is om te zien dat alle verbetering en verspillingen die het team uit het proces haalt, ten goede komt aan de cliënten. Er is dan meer tijd gemaakt om in te zetten “aan het bed”.

Voor meer informatie kunt u terecht op mijn  linkedin profiel.  

Mijn persoonlijkheid en competenties

Ik ben pragmatisch en positief ingesteld. Mijn motivatie haal ik uit het betrekken en motiveren van anderen in het werk en het gezamenlijk halen van zichtbare resultaten zoals verbetering van klanttevredenheid, efficiency, rendement, productiviteit,kwaliteit, werkplezier en groei van medewerkers. Humor is voor mij belangrijk en gebruik ik vaak om de verbinding met de ander te creëren. Anderen omschrijven mij als professioneel, kundig, gedreven en sterk op de acceptatie. Iemand die anderen de ruimte geeft voor hun eigen stijl en prikkelende, open vragen stelt totdat de kern helder is. Ik ben daadkrachtig en geef niet snel op, maar probeer andere paden te bewandelen om mijn doel te bereiken indien dit nodig is.

Mijn specialiteiten

Verander- en verbeter trajecten (Lean, six sigma) op het snijvlak van processen en mensen.

Optimale inzet van factor arbeid binnen organisaties (flexibiliteit – continuïteit – kwaliteit)